Plan zajęć grupowych Raz Dwa Fitness

obowiązujący od 14.05.2018r.  

  • Możesz chodzić na dowolne zajęcia w ramach swojego karnetu. Nie ma przypisania do konkretnych zajęć.
  • Na zajęcia obowiązuje system rezerwacji.
  • Jeśli masz zarezerwowane zajęcia a nie możesz przyjść, odwołaj je - zwolnisz w ten sposób miejsce dla innych.
  • W razie nie przyjścia na zarezerwowane zajęcia system pobierze z karnetu jedno wejście.

Rezerwacja zajęć fitness odbywa się drogą telefoniczną, mailową, sms

lub przez formularz internetowy.

FORMULARZ REZERWACJI ZAJĘĆ GRUPOWYCH

Uzupełnij formularz:

Skontaktuj się z nami
 

Opis zajęć

CROSS TRAINING


Tabata-  interwałowy trening metaboliczny angażujący równomiernie najwięcej mięśni naszego ciała, podkręcający metabolizm i przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Tkanka tłuszczowa spalana jest  nie tylko w czasie treningu ale jeszcze 24 godziny po nim. Regularne treningi wzmacniają organizm, poprawiają kondycję i sylwetkę.Podczas treningu wykonuje się 8 tabat - ćwiczenia wykonywane są przez 20 sekund na 100%, 10 sekund odpoczynek.

 BBP 

Zajęcia, w których duży nacisk położony jest na wzmacnianie i kształtowanie dolnych partii ciała (brzuch, biodra, pośladki). Podczas tych ćwiczeń mięśnie wysmuklają się i optycznie się zmniejszają.

AEROBOX - to połączenie boksu, kickboxingu oraz aerobiku przy muzyce. 

Spalanie dużej ilości kalorii na zajęciach będących połączeniem klasycznego aerobiku i bezkontaktowych elementów sztuk walki. 

Kopnięcia i uderzenia doskonale kształtują ciało, wpływają na wzrost wytrzymałości i pewności siebie. Idealny sposób na rozładowanie energii.

 TBC (Total Body Conditioning) 

TBC to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu.

Sekwencje prostych układów, wymyślone przez instruktora, wykonuje się w rytm szybkiej muzyki dyskotekowej. Mają one za zadanie uruchomić mięśnie całego ciała, zarówno te górne, jak i dolne - ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są sprzęty: hantle, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi (tzw. „zajączki”), step czy coraz popularniejsze piłki, które pomagają we wzmacnianiu partii ciała. Trening trwa zazwyczaj godzinę i mogą brać w nim wszystkie osoby, niezależnie od wieku. Osoby słabsze kondycyjnie zaczynają ćwiczyć bez obciążników. Stopniowo ze wzrostem formy, sięgają po ciężarki.

 FIT DANCE

Fit Dance łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.

Fit Dance to zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo atrakcyjny, miły i wdzięczny sposób. To przede wszystkim świetna zabawa, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty. Po pierwsze Fit Dance jest bardzo efektywna – jako trening cardio łączy zabawę z wysiłkiem, poprawia samopoczucie, wyzwala pozytywną energię, ale również rzeźbi i ujędrnia nasze ciało.


 STEP 

Jest formą ćwiczeń choreograficznych, wytrzymałościowych, która od ponad 15 lat gości w klubach fitness na całym świecie. Cała filozofia stepu polega na wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia, którego wysokość regulujemy w zależności od naszego stopnia zaawansowania. Musimy pamiętać, że ta forma ćwiczeń nie jest przeznaczona dla osób z problemami układu ruchu, głównie stawów kolan. Podczas wykonywania ćwiczeń na stopniu, pracują niemal wszystkie mięśnie naszego ciała, w szczególności mięśnie nóg oraz pośladków. Zajęcia na stepie powodują znaczny wzrost wydolności ogólnej organizmu. Są również dobrym treningiem koordynacyjnym dla ciała i umysłu. Step jest bardzo wszechstronnym narzędziem, a poziom grupy determinuje rodzaj przeprowadzonych zajęć.

 PILATES 

Jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Nieaerobikowy system ćwiczeń; polega na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów. Ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, pozwalają uzyskać płaski brzuch, wzmocnić kręgosłup i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej, wymodelować pośladki. Technika ruchu aktywizuje szczególnie mięśnie głębokie kręgosłupa, które w typowej aktywności ruchowej pracują w ograniczonym zakresie. Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i stają się bardziej elastyczne, przez co całe ciało odzyskuje sprężystość, poprawia się sylwetka, figura staje się smukła i młodzieńcza (mięśnie nie rozbudowują się tutaj wszerz tylko wzdłuż) , a chód lekki i pełen gracji. Podczas ćwiczeń nie wykonuje się gwałtownych ruchów i podskoków - jest to metoda doskonała dla osób z bólami stawów i kręgosłupa, kobiet po ciąży (powyżej 4 miesiąca po urodzeniu), osób z nadwagą, ograniczającą możliwość aktywnych ćwiczeń, oraz dla tych, którzy długo nie ćwiczyli. 


 BODY SHAPE 

Zajęcia wzmacniające i kształtujące wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe. Rozpoczynające się intensywnym wprowadzającym układem choreograficznym stopniowo przechodzącym w ćwiczenia. Pierwsza część - kondycyjna trwa ok. 30 minut, a jej celem jest stymulacja wydolności układu krążenia i oddychania, oraz poprawa koordynacji i pamięci ruchowej przy szczególnym zaangażowaniu mięśni dolnych partii ciała pośladków i ud. Druga faza wzmacniająca, to wysmuklenie i rzeźbienie całej sylwetki, oraz poprawa wytrzymałości mięśni całego ciała, poprzez serie ćwiczeń w pozycjach izolowanych z wykorzystaniem stepu, hantli i tubingów itp. Połączenie tych dwóch faz sprawia, że zajęcia wspaniale wpływają na spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję, oraz kształtują i ujędrniają całe ciało.